AC&S Prague s.r.o.

Accounting Consulting & Services

Naše služby

  • vystavení prvotních účetních dokladů
  • kontrola náležitosti účetních dokladů a jejich likvidace
  • vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí
  • evidence majetku a zásob
  • zpracování výkazu zisků a ztrát a rozvahy
  • kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na účetnictví (podvojné účetnictví)
  • zpracování řádné a mimořádné účetní závěrky 
  • zpracování přiznání DPH, souhrnného a kontrolního hlášení
  • zastupování na úřadech (finanční úřad, správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny)
  • daňová evidence (jednoduché účetnictví) předaných účetních dokladů a vedení všech zákonem stanovených účetních knih a evidencí
  • kontrola úhrad přijatých a vydaných faktur v daňové evidenci (jednoduché účetnictví) včetně vyhotovení upomínek v návaznosti na daňovou evidenci (jednoduché účetnictví)
  • zpracování řádné a mimořádné daňové závěrky v daňové evidenci (jednoduché účetnictví)
  • zpracování účetních přehledů pro správu sociálního zabezpečení a zdravotní pojišťovnu
  • zpracování účetních směrnic Vaší firmy pro daňovou evidenci (jednoduché účetnictví)
  • zastupování na úřadech (finanční úřad, správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny)
  • daň z přidané hodnoty,  souhrnné a kontrolní hlášení
  • daň z příjmu právnických osob
  • daň z příjmu fyzických osob
  • daň vybíraná srážkou
  • daň silniční
  • daň z nemovitosti
  • měsíční zpracování mezd malé organizace (do 25 zaměstnanců)
  • výplatní pásky, rekapitulace odvodů zdravotního a sociálního pojištění
  • vystavení příkazů k úhradě
  • přihlášky a odhlášky na zdravotní pojišťovny a správu sociálního zabezpečení
  • zpracování evidenčních listů
  • roční zúčtování daně z příjmu pro zaměstnance, roční výkazy pro finanční úřad
  • registrace na úřadech správy sociálního zabezpečení, zdravotních pojišťovnách a finančním úřadu
  • evidence výdeje stravenek, výpočet nároku na stravenky
  • odvody daně vybírané zvláštní sazbou z mezd včetně ročního vyúčtování daně
  • vyhotovování potvrzení o zaměstnání a mzdových příjmech pro zaměstnance
  • zastupování na úřadech (finanční úřad, správa sociálního zabezpečení, zdravotní pojišťovny)

Kompletní zajištění likvidace obchodní společnosti, představující právní, účetní, daňové a organizační kroky, zahrnující mimo jiné: 

  •  poskytnutí osoby likvidátora
  •  oznámení vstupu do likvidace živnostenskému úřadu, finančnímu úřadu, správě sociálního zabezpečení, zdravotním pojišťovnám
  • sestavení přehledu jmění ke dni vstupu do likvidace
  • zpracování mimořádné účetní závěrky ke dni předcházejícímu dni vstupu do likvidace, účetní závěrky v průběhu likvidace a účetní závěrky  ke dni ukončení likvidace
  •  zpracování veškerých daňových přiznání a přehledů pro finanční úřad 
  • projednání zabezpečení archivu a dokumentů s příslušným státním archivem
  • výmaz společnosti z obchodního rejstříku